Skladové dostupnosti výrobků

Co znamenají skladové dostupnosti na našem e-shopu?  

Skladem

Produkty jsou skladem v e-shopu anebo na centrálním skladě společnosti Amway. 

  • Zboží tak expedujeme v pracovních dnech do 24 až 48 hodin od objednávky.
  • Většina produktů běžné spotřeby je průběžně naskladňována. Jedná se například o čistící prostředky, prací prostředky, produkty osobní hygieny. 
  • Výrobky jako například přístroj Dermasonic, filtry eSpring a nádobí iCook jsou expedovány do 48 hodin po stažení z centrálního skladu z důvodu plynutí záruční doby. 

Doporučujeme: V případě, že objednáváte zboží na poslední chvíli a spěcháte na jeho dodání, kontaktujte naši infolinku. Ta Vám potvrdí předpokládané dodání objednávky. Předejdeme tak nepříjemným situacím.

Ověřit dostupnost

Produkty mohou být blokovány anebo čekáme na jejich naskladnění. Pro přesnější informace o dostupnosti produktů stačí kontaktovat naši infolinku.

Na objednávku

Produkty mohou být dočasně vyprodané. V případě, že známe předpokládaný termín naskladnění, nabízíme Vám možnost předobjednáni produktů. Po jejích naskladnění je pak můžeme obratem odesílat na Vaši adresu anebo pobočku Zásilkovny dle objednávky.

Momentálně nedostupné

Zboží je vyprodané a bohužel aktuálně nevíme nejbližší termín jeho naskladnění.

Vyprodáno

Zboží je vyprodáno na skladě e-shopu i na centrálním skladě společnosti Amway. Většinou se jedná o produty, kterých prodej již skončil.

NÁŠ TIP:

Požádejte o informaci o naskladnění prostřednictvím e-mailu. Pod tlačítkem "DO KOŠÍKU", které se nachází pod cenou produktu, naleznete ikonku s nápisem "Sledovat cenu". Po rozkliknutí se Vám zobrazí vyskakovací okno, kde si zaškrtnete sledování skladové dostupnosti a doplníte Vaši e-mailovou adresu, na kterou se má informace o naskladnění výrobku odeslat.