⚫>>>>>>>>>>⚫>>>>>>>>>>⚫>>>>>>>>>>⚫>>>>>>>>>>⚫ Získejte slevu 5 % na každý nákup díky registraci v našem e-shopu. ⚫<<<<<<<<<<⚫<<<<<<<<<<⚫<<<<<<<<<<⚫<<<<<<<<<<⚫

Doplňky stravy pro sportovce

Usilovně pracujte a vydatně odpočívejte s kvalitními doplňky stravy

Johan Hagman, odborný trenér výživy a sportu, mluví o efektivitě, vysoce intenzivním cvičení a o tom, jak mohou výrobky XS™ doplňky stravy pro sportovce napomoci dosažení cílů fyzické zdatnosti.

Cvičení není pouze o estetice, ale také o celkové kvalitě života. Pravidelná fyzická aktivita je důležitá, abychom udržovali ve formě jak tělo, tak mysl. Světová zdravotnická organizace (WHO) doporučuje 300 minut středně náročného nebo 150 minut velmi náročného cvičení týdně.*

Co můžete udělat dnes, neodkládejte na zítřek!

Mnozí lidé čekají na to, až si na cvičení najdou čas. Ale pravda je taková: čas na cvičení Vám nikdo nedá, čas na cvičení si musíte vytvořit. Takže zásadní otázkou je „Jak?“

V minulosti hodiny cvičení trvaly 60–75 minut. Dnes už začínáme času využívat efektivněji. Nemáme času nazbyt – musíme být efektivní. Jedním způsobem, jak vytěžit z Vašeho času maximum, je vytvořit kratší, zato ale intenzivnější cvičení.

Za minimální čas maximální výsledky díky doplňkům stravy pro sportovce

Stále populárnější forma cvičení zahrnuje kratší (třicetiminutové) tréninky vedené za zvýšené intenzity – obecně známé jako vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT). Mohou zahrnovat všechno od sprintů do kopce až po crossfit, každodenní cvičení či výcvikové tábory vojenského typu pod širým nebem.

Podle mého názoru je zvyšující se popularita těchto druhů cvičení dobrou věcí. Intenzivnější, namáhavější cvičení vede k lepším výsledkům. Dovoluje Vám to zkrátit čas, ale zvýšit kvalitu, takže využijete čas, který máte, aniž abyste v tělocvičně museli trávit dlouhé hodiny.

Johan Hagman 

„Můžeme cvičit pouze tak usilovně a tak často,

jak často doplňujeme energii a regenerujeme.“

Johan Hagman, odborný trenér výživy a sportu

Správná rovnováha je základ

Jako se vším v životě, příliš mnoho něčeho dobrého může být špatné – to platí i pro vysoce intenzivní trénink. Naše tělo nedokáže neustálé cvičení zvládat – potřebuje čas na to, aby se zregenerovalo. Pokud budete cvičit příliš často a příliš tvrdě, riskujete, že nebudete schopni mezi jednotlivými tréninky se zregenerovat.

Takže jak můžete podpořit své potřeby a dosáhnout svých cílů? Hodně záleží na výživě – čím vyšším stresem si Vaše tělo musí projít, tím delší je regenerace a nároky na výživu. Naštěstí XS Sports Nutrition nabízí řadu čistých, skvěle chutnajících výrobků navržených tak, aby Vás podpořily před tréninkem, během něj i po něm.

  1. Před tréninkem – Směs živin v nápoji XS Pre-Workout Drink Vám pomůže připravit tělo, nabije Vás energií a zajistí Vám raketový start.

  2. Během tréninku – Nápoj XS Electrolyte Drink pomáhá během cvičení doplňovat elektrolyty a sacharidy.

  3. Po cvičení – Zdrojem vysoce kvalitních bílkovin je XS Hydrolyzed Whey ProteinXS Proteinové tyčinky, které napomáhají zahájit proces regenerace zahrnující obnovu a zachování svalstva bez tuků.

S XS si můžete být jisti, že na příští trénink bude Vaše tělo připravené. A z dlouhodobého hlediska si můžete být jisti, že dosáhnete jak svých cílů fyzické zdatnosti, tak dobré kvality života.

 
*Zdroj:

Fyzická aktivita a dospělí, Světová zdravotnická organizace

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.